sobota, 8 września 2012

i po reklamie ;)

Zapraszam na moje urodzinowe ciasto - Shrek. Dla wytrwałych, ciekawych i cierpliwych nie przepis, ale receptura :)
Warstwo od dołu układamy:

  • biszkopt - pieczemy lub gotowy
  • budyń waniliowy ugotowany na zielonym soku np. Kubuś, Pysio - dwa budynie, około litr soku
  • ciastka typu delicje, galaretką do dołu
  • pianka z zieloną galaretką - ubijamy śmietanę tortową, dodajemy bitą śmietanę w proszku, a na koniec stopniowo, przestudzoną galaretkę, dokładnie mieszając - wkładamy na trochę do lodówki, gdy robi się stałe wykładamy na ciastka - 250 ml śmietany + jedna galaretka
  • zielona galaretka, musi być już tężejąca, żeby nie przeleciała
Można zrobić wersję w innych kolorach następnym razem się chyba skuszę. Choć sok marchwiowy podobno niezbyt się nadaje. Oto efekt. Smacznego! p.s. za zdrowie Agnieszki, która też dziś obchodzi urodziny :)


15 komentarzy:

  1. Oryginalnie, nie ma co ;) będę musiała spróbować zanim wyjadę i skończy mi się dostęp do piekarnika ;d

    Najlepsiejszego wszystkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki! :) a i potem można bo biszkopt też można kupic gotowy :)

      Usuń
  2. Jejku, aż mi ochoty narobiłaś, bo i ja bardzo lubię to ciasto.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze. Jak pysznie wygląda i pewnie smakuje, aż ślinka lecie. mniam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to kiedy robicie? :)
      mam jeszcze następne, łatwiejsze ;)
      3-Bit :)
      biszkopt
      masa ze skondensowanego gotowanego mleka ( można kupić już ugotowaną, czasem nawet taniej)
      herbatniki
      bita śmietana
      starta czekolada, również polecam :)

      Usuń
  4. Nazwa świetna:P czułek jedynie brak:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się super, zwłaszcza, że nie trzeba piec (a ja nie mam piekarnika). A nie jest za słodkie?
    Chyba sobie zaszaleję przez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę wygląda smakowicie. Choć ostatnio podobne ciasto piekła i teraz wiem dlaczego dziewczyny pytały czy to Shrek. ;P

    OdpowiedzUsuń